beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam link alıcısı değilim fakat - itrader'ini görünce merak ettim, baktım.. "Çok kaba biri" diye itrader göndermişler. Böyle bir itrader gönderme hakları yok. Moderatörlere bildir, silsinler. İtrader sadece ticaret için kullanılmaktadır.
tşk ederim hocam bilgi verdiğiniz için.moderatorden bitanesine bildireyim o zmn.