bunun pryle olan alakası backlinkle olan alakasından daha düşük olduğu için olabilir mi mesela?sizin dediğinize göre r10un da maşallahı var trafik ve özgünlük olarak ancak prsi o kadar yüksek değil
İllaki orası öyle ama en azından yeni açılan domainlere de bu kadar ucuk pr verilmesi ne kdar adil acaba?