Selam arkadaşlar,
Eski hesaplar kupon kullanabiliyor mu acaba? Veya eski hesapların kullandıklrı kuponlar farklımıdır?
Elimdeki hangi kuponu denesem
"Maalesef hesabınız bu kuponu alabilecek kadar yeni değil."
bunu diyor. İlla yeni hesap mı açmam lazım. Başka türlü aynı eski hesap üzerinde kupon kullanımı olmuyor mu?