basoyna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yavaş yavaş bitiyor sanki.
Aman töğbe de. Daha bize gelmeden, ne bitmesi Bence bugün bize sıra gelmez, Yarına kadar sürer gibime geliyor.