Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lokasyon:Almanya.
Demek ki daha Almaya'yada sıra gelmedi

tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala tık yok bende :S
Sizin lokasyon nedir Tr mi ?

kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tr olunca güncellemiyo mu acaba
https://www.r10.net/1060741759-post307.html

bakarsanız bir açıklama yaptım burada