blogcuk78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be, benim blog da 1 olmuş. Beklemiyordum artmasını. Bir işime yarayacağı yok da.
<kd> niçin 78 Karabüklü müsünüz ? 78 Karabük'ün plakası da ? </kd>


Uyuzcuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende hala bi kıpırdama yok
Tr lokasyonlu mu sunucun ?