Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuhhh


Daha 1-2 aydır actıgım site PR3 olmus ?

Ben yanlıs gormuyorum dımı arkadaslar ?

www.lezzetle.com a bakabilirmisiniz acaba ?

Sitenizi inceledim gayet kaliteli tasarım ve renkler de oturmuş reklam yerleşimi de göz yormuyor hayırlı olsun fazlasını bile hak eder


Bu arada güncelleme başlamış bulunmaktadır. Pr0 sitem pr2 oldu

http://www.surup.net/suruprank/