Son zamanlarda aşk ve sevgiye hiç girmek istemiyorum.

Çünkü üzdüğüm için yada kırdığım için çoğunlukla kızları kendime kızıyorum artık.

Yalnızlıktan bir çok şey öğrendim en azından bana olgunluk kattı.

Yazı çok güzel olmuş.