anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Unutulmasına unutulur da aşk..Çok şey alıp götürüyor gerçekten..

Benim içimi yakan tek şey belkide..

Kendi ellerimle kendi mezarımı kazdım oysa...

Bugüne kadar o kadar şey yaşadım..Hiç ağlamadım ama bu kez ağlattı..

Gelde söz dinlet kalbine..Sevme de..İnadına sever..Unut de her gördüğünde hatırlar..
Dostum;

İnsan yaratılmış en mükemmel varlıktır.Bir taşın hissi yoktur.Yere vur kır parçala canı acımaz.Ama onu insana attığında acıtır.İnsan hisseder.Anlar ve ona göre yaşar.

Taşmıdır acıtan yoksa aşkmıdır.Aşkınki görünmez bir yara.Taşınki görünür belki kanatır ama elbet geçer.Aşkın yarası derindir.Ateşki içinde ağlıyorsun göz yaşların bırakta,bırakta bugünde onlar yas tutsun.Bugünü karalara büyünerek geçin.Ama unutmaki yarın güneş doğacak.Ve o güneş beyazı aydınlatacak.Her geçen gün artık sana doğuyor.

Dip not
Damarıma basıyorsun sabah sınav var serenat yapacağım şimdi.