myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten hayat hep anlık unutmalardan ibaret değilmi dostum.

Aşk nedirki.Seni onunlayken mutlu eden herşeydir aşk.Hiç umursamazsn birşeyi.Dünya ikimize dönüyor sanki.Sanki ogün köşede duran çiçekçi bile bizim için orada.

Velev ki yanyana gelmeyesin.O an bir ürperti başlar içinde sanki gönlünün kliması çalışır.

Ayrılıkki sorma gitsin.Önce 2 bira devirirsin.Sonra karanlıkta ağlarsınki göz yaşların belli olmasın.Çıkar isyan edersin düzene herşeye.Aşk varda ayrılık neden var dersin.

İçine akar özlem.Ya bu insanlar manyakmı herkes ona beziyor.Yolda kaç kişi gördüm sana benzettim.Koşarak yanına gittim ama sen değildin..

Zaman akıyor geçiyor.İnsan ömrü hızlı geçiyor.Ve dostum bunu unutma EN UNUTULMAZLAR BİLE UNUTULUYOR...
Unutulmasına unutulur da aşk..Çok şey alıp götürüyor gerçekten..

Benim içimi yakan tek şey belkide..

Kendi ellerimle kendi mezarımı kazdım oysa...

Bugüne kadar o kadar şey yaşadım..Hiç ağlamadım ama bu kez ağlattı..

Gelde söz dinlet kalbine..Sevme de..İnadına sever..Unut de her gördüğünde hatırlar..