anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir 35 liğe yakın bitti sanırsam..Ama alkolde kesmiyor artık..O beyni uyuşturuyor..Kalbi değil..
zaten hayat hep anlık unutmalardan ibaret değilmi dostum.

Aşk nedirki.Seni onunlayken mutlu eden herşeydir aşk.Hiç umursamazsn birşeyi.Dünya ikimize dönüyor sanki.Sanki ogün köşede duran çiçekçi bile bizim için orada.

Velev ki yanyana gelmeyesin.O an bir ürperti başlar içinde sanki gönlünün kliması çalışır.

Ayrılıkki sorma gitsin.Önce 2 bira devirirsin.Sonra karanlıkta ağlarsınki göz yaşların belli olmasın.Çıkar isyan edersin düzene herşeye.Aşk varda ayrılık neden var dersin.

İçine akar özlem.Ya bu insanlar manyakmı herkes ona beziyor.Yolda kaç kişi gördüm sana benzettim.Koşarak yanına gittim ama sen değildin..

Zaman akıyor geçiyor.İnsan ömrü hızlı geçiyor.Ve dostum bunu unutma EN UNUTULMAZLAR BİLE UNUTULUYOR...