Konu
1TL'ye Broşür!!
02-04-2010, 22:09:00
#7
Sporweb
akay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sefer ciddi nakit lazım kusura bakmayın.15 ne kadar bekleyemem malesef.Aybaşında gelecek ödemelerden bir kısmı gelmedi.Nakit sıkıntım var.
Peki üstad, teklifi geri çekelim, hayırlı satışlar olsun. Umarım benimkinden daha yükseğe gider.