showmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25-30 tane lazım toptan alsak indirim olurmu?
Kafa bulmaya çalışıyorsun galiba dostum, ya da mesaj kasmak için mesaj bıraktın konuya....

Nuri fiyat düşük geldi bana ve sistem gerçekten güzel olmuş.
40 TL bence iyi bir rakam , hayırlı satışlar dilerim sana...