Dereli arkadasim seni anliyorum. Diyorsun ki, millet yapiyor bende yaptim, google bana gerekeni yapti ama google neden digerlerine niye bise demiyor ? Sende seni sikayet edenler gibi sikayette bulunursan onlarda banlanir. Bu kadar basit. 1 ayda 6k kazanip sonra banlanacagina, 1 ayda 1 k kazan ama duzgun yap, yilda sana 12 k olarak geri gelir. Eger aklini kullanirsan o zamana kadar zaten onu 3 e katlarsin. Suanda google in webmasterlari koruduguna inaniyorum. Cunku zamaninda 0.01 dolardan bir kurus yukari alamiyordum, simdi 0.03 aliyorum ortalama turklerden cok sukur diyorum. Demekki biseler yapiyor google.