tartılışıcak pekte bişey yok aslında google bu sektörde tek el nasılsa yayıncı bulurum diyor onun için önemli olan reklam veren hal böyle olunca kafasına göre takılıyor son günlerde gitti millete kupon dagıttı bütün kazançlar yine alt üst oldu google en azından yayıncıyı düşünerek en düşük tık ücretini 0,03 yapması lazım en azından kazançlarda bi nebze olsun sabitlenir ama bunu yapacak google nerde