warchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banlanıp yeter artık şikayet etmeyin diyeni de ilk defa görüyorum.Kafamı buluyorsunuz.

Madem hile yapıyorsun belli etme, banlanınca da burda ağlama.
Ben ağlamıyorum arkadaşım. Konu bu değil. Banlanmayı hak ettiğimi belirttim. Buna sözüm yok. Sadece adsense konusunda kazancının azlığından ağlayan yüzlerce insan var. Reklamverenlerin şikayet edilebildiği bir sistem var mı bildiğin? Onlar dürüst mü???