Konu
Şikayet etmekten vazgeçin!
01-04-2010, 23:33:18
#11
dereliselcuk
Arkadaşım ben zaten banlandım diye yakınmıyorum. Banlanıyım, sorun değil. Konudaki doğru önermeyi anlamadınız