[QUOTE=O_o;1060731344]panayır'ı bende alacaktım dün spordan geç geldim 11 buçuk gibi baktım reglenmiş şanslısın

Zaten heves.neti kaçırdım birde dolunay.neti bunuda kaçırsaydım heralde EPEYİ BİR MORAL BOZULURDU SPORA DEVAM ET AGA