Konu
Reglediğim 2 Domain
01-04-2010, 22:09:02
#8
macrocin
[QUOTE=O_o;1060731344]panayır'ı bende alacaktım dün spordan geç geldim 11 buçuk gibi baktım reglenmiş şanslısın
Zaten heves.neti kaçırdım birde dolunay.neti bunuda kaçırsaydım heralde
EPEYİ BİR MORAL BOZULURDU SPORA DEVAM ET AGA