Yeni bir telefon almayı düşünüyorum, kamera özelliği iyi olan (tercihen 5MP), tasarımı güzel olması yeterli diyebilirim.

Fiyat olarak 500-650 TL arası düşünüyorum. Nokia ve Samsung almaya karar verirsem Avea distribütörleri aracılığı ile alırım zaten. Ancak elinizde bulunan temiz ikinci el bir telefonda olabilir.

Belirttiğim gibi fazla bir özelliğe ihtiyacım yok, 5mp kamerası olan bir telefonda zaten ihtiyacımı karşılayacak özellikler vardır. Uygulama olarak İşCep uygulamasını çalıştırması yeterli olur.

Kullandığınız yada beğendiğiniz telefon önerilerinizi bekliyorum.