cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene oldu Knight Online'ı bırakalı. Rahatım, huzurluyum

R10'a 1 Nisan şakaları geçen yıl olduğu gibi sıkıcı mı olur dersiniz ?
Evet öyle oldu!

radmin bi kıyak geçer mi?