r19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş, Naz Elmas...

Online oyun, oynar mısınız?
2 sene oldu Knight Online'ı bırakalı. Rahatım, huzurluyum

R10'a 1 Nisan şakaları geçen yıl olduğu gibi sıkıcı mı olur dersiniz ?