299$ normalde verilirdi amma yıllık olmasaydı. Yani 299$ sadece ve sadece 1 yıllık. Zaten her sene 299$ verecek (yaklaşık 500tl) babayiğit Türkiye'den zor çıkar...
iyi bir projede jaten 2 yıl ekleseniz 3. yıla gerek kalmaz. 2 yıl sabretti izeniz iyide bir çalışma yaptı iseniz site 3. yıldan itibaren kendi kendini götürecektir. Yıllık çok para.