bu mantığa göre tirabzon'da jenerik oluyor herhalde. Yine senin mantıkla bakarsak trabzonli diye değil tirabzonli diye konuşurlar. Bu iki örnekde senin domainde jenerik değildir.
Yorum için teşekkürler.Tirabzonli jenerik değil.Ama konuşurken Tirabzonli gibi konuşurlar.Trabzon il ismidir.Trabzon'li bu şekilde yazılır.Ama Tirabzonli dediğin zaman Türkiyede Tirabzon diye bir il yok.İlin ismini değiştirmiş oluyorsun.
Senin dediğine göre İstanbul değilde Istanbul jenerik oluyor.Çünkü istanbula ıstanbul diyenler az değil.Ama istanbullu jeneriktir.Çünkü sıfattır.Nasılki gözlükcü ,eczacı vs vs.Lütfen daha ince ve daha doğru bir şekilde yorum yapınız.Özel isimler değişmez.