Benim için de uygun ancak tek sorun farklı pc lerde farklı lisans alma zporunluluğu. Ben bilgisayarcıyım ve sürekli pc donanımlarımı değiştiriyorum. Ayrıca yazılımı evimde de kullanmam gerekiyor bu durumda en azından 3-4 lisans almam gerekiyor. Tek sorun budur onun dışında program gayet kullanışlı görünüyor. Hayırlı satışlar...