selam arkadaşım. benim sitemde program politikasına ait bir bilgi bulunmuş ve bana uyarı maili gönderilmiş 3 gün içerisinde kaldırılmazsa adsense hizmeti durdurulacaktır diye ve ben 4. gün farkettim. sitenin içeriğini baştan sona inceledim ve temisledim. sonra ulaşabildiğim her mail adresinden mesaj gönderdim adsense ama ne olumlu ne olumsuz bir tek yanıt alamadım ve hala reklamlar yayınlanmıyor. adsense hesabım açık ama ondabir sorun yok. sadece yayını kaldırdılar. bununla ilgili ne yapmam gerekli bilgi verirsen sevinirim.