savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat ettiysen sonucu aslında şu projelerden gelecek gelirlere bağladım.Eğer gerçekten maddi darlıktan çıkarsak istediğimiz herşeyi aşabiliriz bence.Yazdıklarım da tamamen bu sene sonu yapılması gereken şeyler değildir.Bu 2-3 yıl içinde eğer bunlar olursa ancak düzlüğe çıkılır.Çünkü zorlu bir süreçten geçiyoruz.Yeni stada Şampiyonlar Ligi'nde gitme baskısıda fazlasıyla var.Mehmet Topal ve Mustafa Sarp bana göre kesinlikle bizde oynamaması gereken futbolculardır.Ofansif bir futbol oynuyoruz.Tamam kanatlar güzel de ortası fos.Gelen ortadan geliyor.

Leo Franco gitsin diyor herkes ama gimesi kesinleşti zaten.Kendisi ve ailesi artık burada kalmak istemiyormuş.Seneye kesin yok.

Mevcut yabancılar özellikle biz kalın dediğimiz halde onlar gitmezse gs zaten fazla adam almayacak bunu açıklamışlardı da.Yerliler için aynı şeyi düşünmüyorum şuan medyada ortaya atılan bir konu var yerlilerin etkisizleştirilmesi küstürülmesi tarzında bir olay buna katılanlardanım sene başı böylemiydi bu takım tamam kewell baros sakatlığı dengeyi bozdu da bukadar tüm takım mı etkilenir orta sahada bile iş yok.Francoyu sene başından beri eleştirdik 1 top kurtarmışlığı ekstra bir katkısını görmedik onun gitmesi kaçınılmaz zaten karısı kalcamda dese bedava oynayalımda dese tutmazlar ben yine tekrarlıyorum bu takım ilk 2 de bitiremezse bence transfer bile yapmasın sadece giden olursa ona göre ayar versin yabancı kaleci hele sakın almasın.uefa ve lig için gerek yok.