Drupal joomla ve wp gibi basit sistemler gibi değildir. Hem CMS hem bir arayüz olma yapısını taşır. 2 ayda öğrenirsiniz ama mükemmel siteler çıkartamazsınız tabi. CSS bilmiyorsanız drupale bulaşmayınız derim. Hazır bir tema dahi bulsanız bir sürü eklentisi olduğundan CSS olmadan bu temalarında güzel görünmesi imkansızdır.

Ben php programı ile yazardım ama artık drupal deyim hiç php ile zaman kaybetmeyin dderim. İngilizce lazım tamam ama artık Türkçe kaynaklarda çok google da arattığınızda görebiliyorsunuz.