Grandmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereken Açıklamayı Yaptım https://www.r10.net/sikayetim-var/596...gi-mail-2.html bu konuda daha fazlasına tebessüm edemiyeceğim yeter diyorum allah ıslah etsin su ******** kralburada nickli üyenin
Suçu atacak başka birini bulamadın mı Arcardia ?
Bu kadarda olmaz! Yılan beslemişiz resmen

Hadi diyelimki ben mailin bende ve bu adamı dolandırdım,
Yahu bu nickidemi ben yaptım: https://www.r10.net/itrader.php?u=49285

Bu kadarda olmaz