Grandmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereken Açıklamayı Yaptım https://www.r10.net/sikayetim-var/596...gi-mail-2.html bu konuda daha fazlasına tebessüm edemiyeceğim yeter diyorum allah ıslah etsin su ******** kralburada nickli üyenin
Profil'den yasadığı şehri tüm hesaplarında niye Adana yapıyorsun. Adananılara kastın mı var, alınıyorum ama.