otomatik çekiyorlar 
(diye bilyorum basıma geldi)
ben bi sene kullandım 2 ci sene başka hosta geçtim baktım host kapanmamış paypala bi baktım

2 ci senenin yıllık ücreti almışlar paypaldan hemen destek ekibiylen konustum tabi 1 aylık bi ücreti benden kestiler 8 doları falan . geri yolladılar parayı .. paypalda kredi kartına geriyolladı 5 tl de öle

20 tl gitti

ödedikten sonra paypaldan
otomatik ödemeyi kaldırman lazım