otomatik çekiyorlar (diye bilyorum basıma geldi)
ben bi sene kullandım 2 ci sene başka hosta geçtim baktım host kapanmamış paypala bi baktım 2 ci senenin yıllık ücreti almışlar paypaldan hemen destek ekibiylen konustum tabi 1 aylık bi ücreti benden kestiler 8 doları falan . geri yolladılar parayı .. paypalda kredi kartına geriyolladı 5 tl de öle 20 tl gitti ödedikten sonra paypaldan otomatik ödemeyi kaldırman lazım