o zaman 2 yıl domaini boş tutup saklamak lazım öylemi
xp.web.tr
hp.web.tr
domainleri de bendedir, o halde bunları bir şeyin kısaltması şeklinde (xp= xProgram , hp = helpPc gibi) kullanmamda ya da farklı içerikle kullanmamda bi sakınca yok şeklinde algıladım. Doğrumudur?