MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle mi? Şahsen ben google olsam bakarım, siteye 10 kişi girmiş 20 tık var. Kesin hile var diyerek banlarım. Ki google milyar dolarlık bir firma, gözünüzün yaşına bakacağını hiç sanmıyorum.
Google sizin gibi varsayımlara dayanarak iş yapmaz. Sayfa TO belirli bir limiti aşınca belki girip inceleyebilir ama sırf Sayfa TO'su yüksek diye banlamaz. Kurallara aykırı iş yapmadıktan sonra bunun hiçbir önemi yoktur. Tam tersini düşünecek olursanız Sayfa TO'su düşük olup da hile yapanlar da olabilir bunlar da banlanır. Google dünkü çocuk değil.