herkes kendi kaderini kendi çizer , sevdiğin kız bırak doktor olsun , sen kendi hayatına bak atak ol hemen her dalda bilgi edinmeye çalış yeri gelsin en pis işleri yap ama helalinden yap sınav kesinlikle dünyanın sonu değildir bunu sakın aklından çıkarma baktın olmadı mı git bir iş öğren bir sanat öğren tüm incelikleriyle kendi işini kur bu 10-20 günde olacak bir iş değil belki 1 yıl belki 10 yıl herkes hayatında bir dönem 0 ı bulur birşeyleri başardıgını görünce buna inanıcaksın ve hani sevdiğin kız varya doktor olacak olan , onun gibi nice doktorlar gelicektir senin kapına

önce inanmaya bak sen hayallerin olsun ve bunları gerçekleştirmek için çaban olsun