bende bu duruma benzer bir durumdaydım.Ama şimdi hiç değilim en kötü bir olaydan bile kendime bir ders çıkarıp onu bir daha yaşamamak istiyorum.Ne olursa olsun gülmeye ve hayata pozitif bakmaya çalışıyorum.Unutma herşey seninle başlar.Herkes yapıyorsa sen niye yapamayasın?