bu tarz eklentiler hiç kullanmadım daha önce ama sanırım ajax ile çalışıyor. bakar mısın bi forumunda ajax fonksiyonların açık mı.
şurdan bakabilrisin
admin cp > vbulletin seçenecekler > Genel Ayarlar > AJAX-Funksiyonları >
deaktif ise aktifleştir. bu da olmasa yardımcı olamayacağm maalesef.