Aslında Tek Konulu yada Genel içerikli bile olsa tutma ihtimalinden ziyade konu muamma
Fakat şöyle yapabilirsinki birçok kişide öyle yapıyor.Forumu arka plana çekersin normal siten Blog portal tarzı olur bir takım konuları Tartışma platformu şeklinde Foruma taşırsın ama yinede bu tartışma platformunu bence detaylı bir şekilde yapma tek kategori ve konu altında yaparsan daha orantılı olur.

Ama kalkıp bunu sana demiyorum genelleme olarak çok görüyor yeni siteler r10 gibi bir index çalışması hata reklam bile koyuyor bir tek forum acaba şu soruluyor ben birine sitemi tavsiye ettiğim zaman şu cevapa ne diyecem? Tamamda sitene girdim ne yapabilirim ?