Konu
Yavuz BİNGÖL "Masal - Ne Çok Sevmiştik"
26-03-2010, 23:25:53
#2
CND
En çok sevdiğim isimlerden birisidir Yavuz Bingöl, çok güzel gerçekten. Sözleri çok anlamlı