Aslında dernekte site ile ilgilenecek kişi benim. Ben de asp bilmiyorum ve bir sorun olduğunda direkt olarak ben ilgileneceğimden asp tercih etmiyorum. Fakat demo bir sistem var ise bakmak isterim.
Kusura bakmayın ASP veya PHP diye belirtmeyi unutmuşum.