Evet Command and Conquer serisi Need for Speed serisi gibi baymaya başladı, sürekli yeni (yada genişleme paketi tarzı) oyun yapıp durmasalar daha iyi olucak.

Birde şöyle düşünün, oyunu orjinal aldınız ve beğenmediniz, bir sonraki oyunu alırken 2 kere düşünmeye başlarsınız, daha önceki CnC oyunlarında yavaş yavaş satışları düşmeye başlamıştı zaten oyunun. Bu oyunun çıkışı yanlış zamana denk geldi bence.