ShYGuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam msnde yazmıyor cep telefonunla arıyorum cevap vermiyor anlamadım ben bu işten
Elinde makbuzun var neden oyalaniyosun burasi bu tip bir alisveris icin gayriresmi bir ortam makbuzun ise gayet resmi, git bankadan parani cek geri al bu kadar basit bunuda sana hic bir bankaci yapmiyorum diyemez. Ondan sonra gel burda canin ne istiyorsa yaz vakit harcayip olayi uzatacaksin sonra diger bir cok arkadas gibi dolandirildim diye diye gezeceksin elindeki imkanini kullanmak varken.