Öncelikle merhaba arkadaşlar.

Bilgisayarıma format atmadan önce 32 bit vista kullanıyordum. CS3 ise sorunsuz çalışıyordu. Format attıktan sonra Windows 7 64 Bit'e geçince doğal olarak çalışmamaya başladı. Bende uyumluluk modunu XP yapıp çalıştırmayı başardım.

Sorunum ise aşırı derecede kasması. Yani uyumluluk modunu yapınca; kaydederken, fırça atarken inanılmaz derecede yavaşlıyor ve kilitleniyor.

Bu sorunu CS4'e geçerek çözebilirmiyim? Yani CS4 64 bit uyumlumu?

Şimdiden teşekkürler.