Konu
İntel Celeron u 8.20GHz ye Çıkardı
26-03-2010, 02:20:35
#2
dextroit
Of ben intel celeron ları piyasadan çekicek diye durdum. Hızlı modemler yapıcaklarmış onda kullanılcakmış.