Konu
Mart Ayı Ödemeleri
25-03-2010, 20:54:53
#79
ilkay_
ooo evet ödeme işlemde. yarın yani cuma günümü alacas yoksa. salı günü gelecek die üzgün üzgün dolaşıyordum heycan yaptım. gelirmi yarın?