siz hala anlamata güclük cekiyorsunuz şablonda ne yazıyor ödeme tip ? paypal oldunu bile bile neden sadece paypal yazdım ? bank isimleride pek hala yazabilirdim veya sen ordan bank isimlerimi görüyorsun anlıyamıyorum seni anlıcak bir işte yapmıyorsun