İki kız arasında kalmak iki ekskavatör arasında sıkışmaktan daha kötüdür.
Ama şuda bir gerçek ki arkadaşın (normal arkadaşım dediğin arkadaşın için söylüyorum) bence daha değerlidir. Diğer kızla aranızda bir ilişki olursa arkadaşını kaybedebilirsin ve kazanmakta hiç kolay değildir (maalesef ki üzülerek söylüyorum bu kötü tecrübeyi bende yaşadım)
Allah kimseye Eş ve Anne arasında, dost ve sevgili arasında bırakmasın