anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cem var mı olm sende manita da öğüt veriyon Eşşekten düşenin halini eşşekten düşen anlar erol İnanma bunlara
Manita istemiyorum ki Derdim daha büyük Beyaz'cım nalet olsun içimdeki kara sevdaya Ha bu arada hiç olmadı demedim ona göre