S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapmayın diyorsunuzda biz aylardır "Böyle konularla gelmeyin, Hile yapmayın !!!" diyoruz. Siz bu yorum yapanlardan betersiniz. Afedersin.
Kardeşim daha hala hile diyorsunuz derdimi anlatamıyorum galiba ben çözüm beklemiyorum neden diyorum neden ?
hesabımı banlamış çokda umrumda 48 saatte blogspot çakma içerikle hesap açabiliyorum sadece hesap banlanırsa domain demi gizli olarak banlanıyor,bir daha o domainde yasal olarak reklam yayınlama imkanı yokmu bunları merak ediyorum yorum yazmayın diyorum çünkü vakit geçirmek için geyik olsun diye mesaj atan insan dolu bknz.:yukarıdaki mesajlar