Konu
DNS Problemi [ Acayip Bişey ]
25-03-2010, 03:17:21
#8
snakebad
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende de aynı sorun vardı OpenDNS ile açılmıyordu siteler. Sunucuyu başka bir lokasyona aldık düzeldi.
bende deniyecem bunu.