Konu
DNS Problemi [ Acayip Bişey ]
25-03-2010, 02:52:04
#7
F.Gungor
Bende de aynı sorun vardı OpenDNS ile açılmıyordu siteler. Sunucuyu başka bir lokasyona aldık düzeldi.