Konu
DNS Problemi [ Acayip Bişey ]
25-03-2010, 02:50:55
#6
snakebad
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
x2841x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hostcun ile görüş.
Görüştüm onlarda şaşırdı. Onlardada sorun yok. Domainleri isimtescilden alıyorum hem isimtescilde hemde sunucuyu sağlıyan kişide NS ler oluşturuldu. 2 darklı domain üzerinden ns var ama bi fayda yok.