x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hostcun ile görüş.
Görüştüm onlarda şaşırdı. Onlardada sorun yok. Domainleri isimtescilden alıyorum hem isimtescilde hemde sunucuyu sağlıyan kişide NS ler oluşturuldu. 2 darklı domain üzerinden ns var ama bi fayda yok.